Termeni și condiții de utilizare

Date vanzator/furnizor:
S.C. PRONAT S.R.L.
RO-307375 Sanandrei / Timisoara, DN69, Km10+560m
”Artemis” Industrial Park Sânandrei

Tel.: 0040 256 705 333

Fax: 0040 256 705 339
E-mail: info@pronat.ro
www.pronat.ro
www.scufita-rosie.ro

Registrul Comerțului: J35/1557/2006
Cod Fiscal: RO 1867479
Cont Bancar: Banca Transilvania, IBAN RO04 BTRL 0360 1202 2720 76XX

Documente contractuale:
Cumpărătorul, prin înregistrarea sa pe acest site și prin datele furnizate de el în acest sens, este de acord ca acestea să fie folosite pentru întocmirea facturii legale și a certificatului de garanție, după caz. Vânzătorul nu va folosi datele de înregistrare decât exclusiv pentru finalizarea în condițiile legale a actului de comerț on-line.

Prin adăugarea în coș a unor produse și parcurgerea pașilor pentru finalizarea comenzii, Cumpărătorul își exprimă decizia de cumpărare și obligația de plată, funcție de modalitatea de plată aleasă. Finalizarea comenzii este confirmarea finală și este echivalentul semnăturii contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuală și industrială
Următoarele elemente sunt proprietate exclusiva a Pronat/Scufita Rosie și nu pot fi folosite decât cu acordul expres al acestora. Aceste elemente sunt: logo-urile, reprezentarile stilizate, simbolurile comerciale, imaginile statice, imaginile dinamice, textele si/sau continuturile multimedia. Dacă proprietarul acestor elemente oferă unui terțe persoane drept de folosire a tuturor sau unei părți din aceste elemente, aceasta va putea folosi strict pe perioada determinată și în scopul declarat informațiile de pe acest site. Proprietarul exclusiv al acestora - Pronat srl - își rezervă dreptul de a retrage oricând acest drept acordat, fără explicații detaliate, dacă consideră că felul în care sunt folosite elementele de proprietate intelectuală nu îi servesc interesele.

Folosirea fara acordul Pronat SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor vă rugăm să ne contactați la adresa: info@pronat.ro

Pretul produselor:
Pretul produselor este afisat in LEI cu TVA inclus.
In cazul in care cumparatorul se logheaza cu cont de partener, preturile afisate vor fi exprimate in LEI fara TVA si cu reducerile specifice pentru grupul de parteneri.

Marcarea produselor – garantia calitatii:
Fiecare produs prezinta pe site o serie de pictograme care furnizeaza informatii suplimentare privind caracteristicile acestuia, precum: natural, bio, vegan, fara gluten, fara zahar, fara lactoza, etc. Aceste pictograme sunt o garantie privind calitatea, provenienta si ingredientele produselor vandute pe www.scufita-rosie.ro.

Garantia produselor
Produsele de folosinta indelungata cumparate de pe www.scufita-rosie.ro beneficiaza de garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare. Odata cu produsul veti primi un Certificat de Garantie tiparit pe care este inscrisa perioada de valabilitate a garantiei. Pastrati certificatul de garantie si factura pentru a beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, va rugam sa trimiteti o informare la info@pronat.ro sau la telefon 0256 705 333

Politica de confidentialitate
Magazinul www.scufita-rosie.ro, marca a Pronat SRL, colecteaza si prelucreaza datele personale avand ca scop: informarea clientilor /cumparatorilor privind situatia contului lor, privind evolutia si starea comenzilor, puncte de fidelitate, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, administrative, de monitorizare a vanzarilor. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, inclusiv pentru expedierea si livrarea comenzilor. www.scufita-rosie.ro nu promoveaza SPAM-ul si nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti ci doar companiilor de curierat si procesatorului de plati online.

www.scufita-rosie.ro utilizeaza adresele IP ale utilizatorilor doar pentru statistici de uz intern, afisarea de informatii personalizate si pentru o securitate sporita a site-ului.

Informari: www.scufita-rosie.ro poate folosi adresele clientilor pentru notificarea acestora prin newsletterul saptamanal privind ofertele curente, reduceri, puncte de fidelitate, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Prin completarea datelor dvs. in formularul de autentificare / creare de cont si de comanda declarati ca sunteti de acord ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a www.scufita-rosie.ro, si va dati acordul ca aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate de catre Pronat SRL in scopurile mentionate mai sus.

Drepturile utilizatorilor site-ului www.scufita-rosie.ro

  • Dreptul la informare - Utilizatorul are dreptul sa fie informat ca datele sale vor fi prelucrate
  • Dreptul de acces la date - Utilizatorul isi poate verifica, modifica, sterge datele personale din sectiunea Contul Meu. In cazul in care utilizatorul nu are cont de client are dreptul de a obtine de la operator (la adresa de email: info@pronat.ro), in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte.
  • Dreptul de opozitie - Utilizatorul are dreptul de a se opune in orice moment ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.
  • Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate in baza unei prelucrari automate.
  • Dreptul de a se adresa justitiei in cazul in care considera de cuviinta acest lucru.
  • Orice sesizare ce face obiectul acestor termeni si conditii va putea fi transmisa prin email la adresa: info@pronat.ro

Prin citirea Termeni si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, specificate mai sus. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Pronat SRL, RO-307375 Sanandrei / Timisoara DN69, Km10+510m Industrial Park Sanandrei, Hala ”Artemis One, va puteti exercita, in mod gratuit drepturile de mai sus. Pentru orice fel de comunicari/solicitari/sesizari, va rugam sa trimiteti un e-mail la info@pronat.ro sau sa ne sunati la telefon 0256 705 333

S.C. PRONAT S.R.L. este înregistrată la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal din România sub numarul 15828.

Orice client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Furnizorul / vanzatorul poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dupa cum urmeaza: curierat, procesatori de plati/ servicii bancare, e-mail - marketing sau alte servicii. Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Comanda:
Puteti plasa o comanda atat ca oaspete cat si cu cont de client inregistrat. Va recomandam sa va inregistrati cu cont de client pentru a beneficia de numeroase avantaje:

- Nu trebuie sa introduceti de fiecare data adresele de livrare si facturare
- Acumulati puncte de fidelitate la fiecare comanda pe care le puteti folosi ulterior ca vouchere link
- Puteti fi instiintat imediat de statusul comenzii
- Va punem la dispozitie o situatie cu istoricul comenzilor
- Va puteti alcatui o Lista de dorinte pentru a va chibzui cumparaturile viitoare
- Va puteti abona la newsletter pentru a afla ultimele noutati si oferte disponibile

Faceti cumparaturi respectand urmatorii pasi:

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cosul de cumparaturi.
  2. Dupa selectarea produselor dorite, vedeti sumarul cosului de cumparaturi, aici puteti sa actualizati cantitatea dorita sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Tot aici, puteti aplica voucherele valide prin introducerea codului aferent in campul desemnat.
  3. Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa introduceti datele de facturare si adresa de livrare a coletului, precum si modalitatea de livrare agreata (Ridicare din unul din magazinele Scufita-Rosie sau Curier Rapid) , respectiv modalitatea de plata (Transfer bancar, Ramburs, Plata cu Card).
  4. Pentru finalizarea comenzii este necesar sa cititi si sa va dati acceptul pentru “Termeni si conditii” prin bifarea campului respectiv.
  5. Ne puteti lasa un mesaj la plasarea comenzii cu privire la orice informatii considerati ca sunt relevante pentru procesarea corespunzatoare a comenzii dvs., in campul text special alocat.
  6. Ultimul pas pentru finalizarea comenzii este butonul “Confirm comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Important: factura pe care o veti primi pe e-mail este trimisa automat de sistem si reprezinta factura proforma. Anumite reduceri nu figureaza pe factura proforma, ci vor fi aplicate pe factura fiscala care va sosi odata cu marfa comandata. De asemenea, este important de retinut ca voucherele/reducerile nu sunt cumulabile, chiar daca programul permite acest lucru, deoarece softul are un numar limitat de optiuni de configurare. In cazul in care apar astfel de situatii, clientul va fi informat dupa plasarea comenzii daca a aplicat in mod incorect vouchere sau discounturi. Cumparatorul are dreptul de a accepta sau refuza recalcularea comenzii conform termenilor si conditiilor vanzatorului.

Vanzatorul/Prestatorul va putea invalida o comanda finalizată în următoarele situatii:
- datele de contact sunt incomplete sau eronate și cumpărătorul refuză să le furnizeze, sau nu poate fi contactat.
- cardul a fost refuzat la plată și nu a fost repetată plata cu un card acceptat; cumparatorul nu a facut dovada platii in cazul optiunii de plata prin virament bancar.
- cumpărătorul este indecis, refractar sau arată o atitudine ostilă față de furnizor.

În cazul în care un produs comandat, validat și plătit, nu mai poate fi livrat de Vânzător, acesta va restitui in max 7 zile contravaloarea bunului nelivrat în contul indicat de Cumpărător, sau părțile pot decide asupra unui termen de livrare în care produsul comandat va fi din nou disponibil. Cumparatorul poate de asemenea opta ca să folosească banii virați pentru achiziția altor produse disponibile.

Modificare sau anulare comanda
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti unul sau mai multe produse din comanda, daca doriti sa suplimentati comanda cu alte produse sau doriti sa anulati integral comanda, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0256/705.331 sau 0256/705.332, sau pe mail la adresa sales.pronat@gmail.com.

Interval orar pentru asistenta/modificari/anulari comenzi:
Luni-Vineri: 8:30-16:30.

Dreptul de retragere - retur produse
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa formularul de retur ce poate fi descarcat aici, si il va transmite vanzatorului pe adresa info@pronat.ro (Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu).

In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea bunului cu altul de aceeasi valoare, care va fi livrat la proxima comanda de bunuri/produse, caz in care nu este necesara returnarea produsului, sau poate solicita rambursarea valorii bunului.

In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumparator, iar bunurile vor fi ambalate astfel incat sa nu existe riscul deteriorarii si imprastierii accidentale la transport.

Cumparatorul poate solicita inlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decat cel comandat), care au fost expediate gresit dintr-o eroare a Vanzatorului, caz in care costurile de transport vor fi suportate de Vanzator.

Nu se asigura dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al caror ambalaj a fost deteriorat de catre cumparator, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Livrarea comenzilor
Termenul de livrare este de 2 - 3 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc) sau datorita modului de organizare si logistica a firmei de curierat.

Livrarea coletului cu produsele comandate din magazinul online www.scufita-rosie.ro se face prin curierat rapid "Door to Door", cu unul din urmatorii operatori, in functie de adresa de livrare:

  • TRANSILVANIA POST
  • DRAGON STAR
  • TNT

Livrare internationala
Magazinul www.scufita-rosie.ro nu vinde si nu livreaza marfa in afara tarii.

Livrarea cu plata ramburs
Sistemul ”ramburs” presupune plata către curier în momentul primirii coletului. Va rugam sa solicitati in mod obligatoriu curierului sa va elibereze chitanta pentru suma platita.

Important: Chitanțele emise de curier vor fi pe firma S.C. Pronat S.R.L., la fel ca și expedierea propriu-zisă, deoarece ”Scufița-Roșie” este numele de brand al magazinului on-line, însă numele operatorului economic este S.C. Pronat S.R.L.

Curier GRATUIT
Pentru comenzi cu valoarea peste 250 lei, transportul prin curier este gratuit.
Pentru comenzi cu valoare sub 250 lei, costul transportului este de 12 lei cu TVA inclus.

Livrarea cu plata prin transfer bancar sau cu bilet la ordin

Acesta optiune este valabila pentru clientii persoane juridice, daca sunt intrunite conditiile comunicate de departamentul de vanzari.
Biletul la ordin va fi pregatit dinainte si va fi inmanat curierului la momentul livrarii coletului.
Termenul de plata acceptat pentru biletul la ordin este de cel mult 30 zile.
In cazul platii prin transfer bancar, cumparaturul va trimite vanzatorului dovada efectuarii platii inainte de livrarea produselor sau la un termen convenit de comun acord.

Plata cu cardul
Cumparatorii care doresc sa faca plata comenzilor cu cardul, vor apasa butonul “Plateste online prin card bancar”, si vor fi directionati catre pagina securizata www.euplatesc.ro, pentru procesarea platii online. Verificati totalul de plata si completati campurile solicitateapoi apasati butonul ‘Plateste online’ pentru finalizarea platii. Dupa validarea tranzactiei, veti fi automat redirectionat catre site. In acest moment plata a fost realizata iar tranzactia este finalizata cu succes.

Verificarea si receptia coletelor

Important!: Va rugam sa verificati integritatea coletelor si a marfii în momentul preluării lor de la curier. Aveti dreptul de a refuza coletele care prezinta urme de lovituri, deteriorare sau deschidere, ce au putut surveni in timpul transportului. Curierul nu mai poate fi tras la răspundere după semnarea de bună primire a coletului. In cazul refuzului de primire a coletelor deteriorate, nu trebuie sa efectuati plata ramburs. De asemenea, va rugam sa ne instiintati in cel mai scurt timp de motivele care au stat la baza refuzului, pentru a va retrimite marfa comandata sau a va returna contravaloarea acesteia.

Programul de fidelizare
Magazinul online www.scufita-rosie.ro ofera clientilor inregistrati un sistem de fidelizare. Astfel, la fiecare comandă, se va genera automat un numar de puncte de fidelitate echivalent cu 5% din valoarea produselor (Nota: valoarea transportului nu intră în algoritmul de calcul). Informatii privind valoarea punctelor de fidelitate va vor fi trimise pe mail la fiecare comanda efectuata. Punctele de fidelitate pot fi transformate printr-un simplu click într-un voucher cu aceeasi valoare, care poate fi folosit la o viitoare comandă, dar nu mai târziu de 356 zile de la data emiterii lui. Pentru a transforma punctele de fidelitate in vouchere trebuie sa fiti logat cu contul dvs., sa accesati sectiunea “Recompensele mele” si sa apasati butonul galben. Pentru a folosi voucherele, introduceti codul de voucher la finalizarea viitoarelor comenzi.

Notă! Programul de fidelizare este valabil doar pentru grupul de ”Clienți”, NU și pentru grupul de parteneri comerciali “SRL” cu care avem înțelegeri contractuale specifice, menite sa asigure beneficii reciproce si sprijin comercial. In grupul ”SRL” sunt parteneri comerciali care prin logare vizualizeaza reducerile specifice acestui grup.

Vouchere
Voucherele sunt adresate atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice care indeplinesc conditiile de acordare.

  • Voucher 50 lei de abonare newsletter, se acorda o singura data la prima comanda de minim 300 lei efectuata pe www.scufita-rosie.ro
  • Voucher 10 lei pentru Like pe pagina Facebook, se acorda o singura data pentru comenzi online.
  • Voucher 3,16 lei pentru fiecare recenzie a unui produs achizitionat si testat din gama Pronat.

Valoarea totala se compune din multiplicarea numarului de recenzii cu valoarea aferenta fiecarei recenzii. Voucherul se acorda de catre dep. tehnic al Pronat dupa evaluarea criteriilor de acordare.
- Voucher tematic, cu valoare fixa (ex.20 lei), valabil pe o perioada determinata, pentru cumparaturi de minim 100 lei, se acorda ori de cate ori clientul face cumparaturi de aceasta valoare, pe perioada activa a campaniei.
- Vouchere procentuale (ex. 10%) se aplica prin introducerea codului aferent la finalizarea comenzii conform procedurii descrise la sus. Pentru validarea voucherelor online este important ca atunci cand dati like sau faceti o recenzie, sa fiti logat cu acelasi cont cu care faceti cumparaturile.

Voucherele nu sunt cumulabile cu alte oferte, reduceri sau vouchere active la momentul efectuarii cumparaturilor, chiar daca programul permite acest lucru, deoarece softul are un numar limitat de optiuni de configurare. In cazul in care apar astfel de situatii, clientul va fi informat dupa plasarea comenzii daca a aplicat in mod incorect vouchere sau discounturi. Cumparatorul are dreptul de a accepta sau refuza recalcularea comenzii conform termenilor si conditiilor vanzatorului.

Disclaimer medical
Articolele publicate pe acest site au doar caracter informativ și nu constituie recomandări sau indicații medicale.

Nicio acțiune nu trebuie făcută sau nu trebuie bazată exclusiv pe conținutul informațiilor din articolele prezentate pe acest site. Vă recomandăm în schimb să consultați un medic sau un specialist în tratamente alternative.

În cazul în care considerați că aveți o urgență medicală, sunați imediat la serviciul ambulanță tel. 112.
Conținutul articolelor (text, grafică, imagini) nu intenționează să înlocuiască recomandările, diagnosticul sau tratamentul medicului.
Cereți întotdeauna sfatul medicului sau a unui specialist calificat pentru orice întrebări legate de sănătatea dumneavoastră.
Nu desconsiderați niciodată sfatul și nu întârziați tratamentul recomandat de medic doar pe baza informațiilor de pe acest site.
Informațiile și opiniile exprimate în articolele de pe acest site sunt considerate corecte, bazate pe cea mai bună analiză și decizie a autorilor.

Recurgerea la informațiile din diverse articole de pe site fără consultarea medicului se face pe propria răspundere a cititorului.

În plus, informațiile și părerile exprimate în articole nu reflectă neapărat punctul de vedere al Pronat. Pronat recunoaște diferențele de opinie, acceptă și încurajează schimbul de opinii.

Sugestii / Reclamatii
In situatia in care aveti orice sugestii, nelamuriri sau intrebari referitoare la produsele si conditiile existente pe www.scufita-rosie.ro, va rugam sa accesati sectiunea Contact de pe site.

Ne straduim sa va oferim servicii si produse fara cusur, dar pot aparea situatii in care noi sau colaboratorii nostri gresesc, caz in care va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil.

In situatia in care doriti sa faceti o sesizare sau reclamatie, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0356/ 007.324, sau trimiteti un mail la adresa info@pronat.ro in atentia Dep. Relatii Clienti.
Va rugam sa descarcati aici formularul de sesizari si sa completati campurile libere. Daca este posibil, va rugam sa ne trimiteti imagini care sa intareasca spusele dvs.

Interval orar pentru trimiterea sugestiilor sau sesizarilor dvs.:
Luni-Vineri intre orele 8:30-16:30, cu exceptia Sarbatorilor Legale.

Despre solutionarea litigiilor pentru cumpărăturile on-line: vezi link spre platforma SOL


Sunt de acord

Scufita-rosie.ro foloseşte cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul pentru folosirea acestora (detalii aici)